.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

بازی Skyborn با ایجاد یک محیط فانتزی زیبا و طراحی شخصیت های زیبا باعث می شود تا شما به عنوان یک بازیکن همواره برای پرداختن به این بازی مشتاق باشید و زندگی تحت قوانین خاص را در دنیایی طراحی شده با زغال سنگ، ماشین های بخار و سحر و جادو را تجربه کنید. شخصیت اصلی بازی دختری بنام کلارت است که در حال گذراندن زندگی روزمره خود است تا هنگامی یک مشتری خاص باعث می شود تا زندگی این دختر به طور کلی تغییر نموده و او به دنبال حماسه خود برود....



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Yumsters بازی بسیار جالب و با مزه ای است که شما در آن باید با کمک کرم ها سطح باغ میوه را تمیز کنید. محیط این بازی زیبا به صورت کارتونی طراحی شده است که در آن تعدادی مار در رنگ های مختلف وجود دارد و هر مار میوه های هم رنگ خودش را می ‌خورد. در این بین وظیفه شما این است که در هر مرحله به مارها کمک کنید تا مقدار مشخصی از میوه ها را بخورند. بازی دارای مراحل مختلفی است که با گرافیک عالی و موسیقی متن زیبایش می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود نماید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

حکم نام بازی‌ با ورق‌های (۵۲تایی) متکی بر بخت و مهارت است. محبوب‌ترین گونه ی این بازی نوع چهارنفره ی آن است گرچه گونه‌های دو نفره یا سه نفره ی آن هم بازی می‌شود. در میان بازی‌های ورق حکم نزد ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار است. در گونهٔ چهارنفری حکم بازیکنان دوبه‌دو یار یکدیگرند و دیگر گونه‌ها هر کس علیه بقیه بازی می‌کند.

اساس برد و باخت در هر «دور بازی» بر برنده شدن در «هفت بازی» یا «هفت دست بازی» استوار است و اساس برنده شدن در هر دست بازی کسب هفت امتیاز است که به هر کدام از این امتیازها هم «دست» می‌گویند و برنده شدن هر امتیاز را اصطلاحاً «دست‌گرفتن» می‌گویند. پس مثلاً ممکن است در بازی پنجم از هفت بازی گروه بازنده شش دست گرفته باشد و گروه برنده هم که هفت دست گرفته‌ است. در گونهٔ چهارنفر امتیازها برای تیم لحاظ می‌شود و نه فرد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

Fortix 2 داستان مبارزه یک شوالیه به نام عالیجناب Fortix است که باید بر هیولاهای اهریمنی که در برج ها و قلعه ها زندگی می کنند و مرتباً با پرتاب گلوله به طرف شوالیه از خود دفاع می کنند غلبه کند. مبارزه شوالیه در سرتاسر ایالات جزیره Artalom ادامه دارد و شما باید در نقش یک شوالیه شجاع ظاهر شده و در هر مرحله از قلعه ای به قلعه دیگر رفته و با استراتژی های هوشمندانه خود به مبارزه بپردازید تا کل سرزمین را از وجود هیولاها پاکسازی کنید. 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Fortix 2 داستان مبارزه یک شوالیه به نام عالیجناب Fortix است که باید بر هیولاهای اهریمنی که در برج ها و قلعه ها زندگی می کنند و مرتباً با پرتاب گلوله به طرف شوالیه از خود دفاع می کنند غلبه کند. مبارزه شوالیه در سرتاسر ایالات جزیره Artalom ادامه دارد و شما باید در نقش یک شوالیه شجاع ظاهر شده و در هر مرحله از قلعه ای به قلعه دیگر رفته و با استراتژی های هوشمندانه خود به مبارزه بپردازید تا کل سرزمین را از وجود هیولاها پاکسازی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

اگر شما نیز از علاقمندان خلبانی هستید و دوست دارید یک تجربه در این زمینه داشته باشد می توانید از بازی مهیج Flight Control HD استفاده کنید. کنترل جریان پایان ناپذیر هواپیما هایی که در یک دنیای مجازی وجود دارند. شما یک کنترل کننده ی ترافیک هوایی هستید که در یک فرودگاه شلوغ به سر می برید. تنها کافی است هواپیما را انتخاب کنید و در مقصد نهایی و ناحیه ی فرود به کمک ماوس یا trackpad قرار دهید. Flight Control HD مخصوص PC و Mac دوباره طراحی شده است با گرافیک های به روز شده و مجموعه ی رقابتی مشکل. بازی با این محصول بسیار اعتیاد آور است، شروع کردن آن آسان اما متوقف کردن آن دشوار است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Smuggle Truck یک بازی برمبنای فیزیک رانندگی است که در آن شما باید در حداقل زمان ممکن، مسافران خود را با جابه جایی آن ها به صورت قاچاق در سراسر مرز، نجات دهید. تکان های شدید کامیون، گرفتن نوزادان تازه متولد شده، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها و جنگل ها، در انتظار شما خواهد بود



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 
Fruit Ninja

یک

بازی

کلاسیک، شگفت انگیز، پرهیجان و اکشن است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید. اما در این میان باید حواس خود را همچون یک نینجای ماهر به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید زیرا با ضربه زدن به آن ها فرصت آب میوه گیری شما به اتمام می رسد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

بازی Ancients of Ooga یک بازی هیجان انگیز و با درون مایه طنز است که در آن می توانید بخورید، آواز بخوانید و در راه خود به سمت سرزمین افسانه ای پیش بروید! در این بازی لحظه کسل کننده ای وجود ندارد با همه دوست باشید و در بازی به پیش بروید تا ۷ لوح قبایل افسانه ای اوگا را تصاحب کنید و قدرت باستانی آن ها را کشف کنید و از آن ها در برابر شورش یک ستمگر، کشته شدن افراد قبیله و به اسارت رفتن سران قبایل به دست آن ستمگر محافظت کنید. شما در طول مراحل بازی می توانید از هر قبیله یک قدرت افسانه ای بدست آورید و حتی سران قبیله را زنده کنید!



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

در سری بازی های پرطرفدار لوکسور بازیکن باید توپ های رنگی که در اختیار دارد را بر اساس رنگ به توپ‌های همرنگ در حال حرکت شلیک کند تا بتواند با از بین رفتن توپ‌های مشابه سکه‌های امتیاز را نصیب خود کند. Luxor Evolved نسخه دیگری از این بازی هاست که سریعتر و قدرتمند تر و با محیطی کاملاً متفاوت با افکت های زیبا و موسیقی متن فوق العاده طراحی شده است و شما در مراحل گوناگون بازی باید با افزایش سرعت عمل خود  امتیازهای بیشتری کسب کنید. 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 14512
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1